anneeolmkkk Kızlar reglim 3 gün gecikti ağrı vs de yok test yapıyım dedim idrar testi negatif neden böyle olur yaşayan varmı çok arada pembe ve açık kahve leke geliyor yerleşme sanmıştım ama idrar negatif çıktı lütfen bilgisi olan yaşayan yazın🥹🥹iki yıldır deniyoruz tam bu ay oldu demiştim regl olmadım ama negatif allahım sen yardım et