Tazeanne74 Kızlar doğuma ne kadar kaldi 😊🥰 Mart annesiyim🦋💗 Doktorum 8 Mart’ta doğum dedi. Tabii prensesim erken gelmezse🤗😍
tubavarlikk Tazeanne74 a şimdiden tarih verebiliyolarmı çok ilginç, benimki de uygulamaya hesaplamasına göre 13 Şubat çıkıyo ama bakalım hayırlısı