Slmcnmyeniben Kızlar soru başlıkta ben uzun zamandır regl olmuyorum regl olmadan da hamile kalınabilir mi aceba?
Noluyoya Slmcnmyeniben Kalabilirsiniz benim son adet tarihim haziran ekimde hamile kaldım o arada hiç adet olmadım pcosunuz falan mı var ?
Slmcnmyeniben Sevgiiss pcos var malesef düzensizlik oluyordu ama bunda çok gecikti doktora gitmedim ihmal ediyorum ha bugün ha yarın 🤦
Sevgiiss Slmcnmyeniben gebelik düşünüyorsan ihmal etme canım en azından adet ol diye ilaç verir yeni döngüye başlarsın
Slmcnmyeniben Sevgiiss evet düşünüyorum aslında ama kendiliğinden olmayı bekledim yok olmuyor doktor yolu gözüktü galiba
Slmcnmyeniben Tubagur ya ne güzel darısı bana inşallah bende gebelik istiyorum ama olmuyor kilo sorununuz varmiydi herhangi bişey yaptınız mı gebe kalmak için
Tubagur Slmcnmyeniben evet 84 kilolardaydım kilo verdim aynı zamanda tedavi de görüyordum ama düşükle sonuclanıuordu en son düşüğümden sonra kendiliğimden hamile kaldım ama kesinlikle sağlıklı beslenmenin sonucunda olduğunu düşünüyorum