Aysnrsmnc Ben de 27 haftalık hamileyim ben de bikaç haftadır dokturma karnımın çok aşağıda olduğunu söylüyordum normal diyordu cuma günü gittiğimde rahim ağzı kısalması yaşadığımı öğrendim bi doktorunuza görünün içiniz rahat etsin