Plesantası aşağıda gelişen var mı acaba? Doktor bu sefer gittiğimizde söyledi. Aşırı kasılmalarım oluyordu. Ve gittikçe baskı yapıyormuş. Aa bir de şey dedi yukarı çıkarsa ilk çocuktaki gibi normal doğurabilirsin ama rahim ağzını kapatırsa sezaryenle almamız gerekir dedi.. Sardı korkular 🥲 Hem yukarı çıkar mı hem sezaryen korkusu..