Gulcan355 Kızlar bugün doktora gittim Dr. Kesiyi gördü 13 mm dedi ve iki hafta sonra kalp atışına gelin dedi şu an 6 + 1 günüm normal mi?
Aleyysss000 Bunlara hiç takılmayın böyle şeyleri araştırmayın herkesin bir olmadığı için stres olunuyor sonra doktorunuz olumsuz birşey söylemediyse rahat olun önemli olan bebeği görmek kalp atışını duymak gebeliğin düzgün gelişmesi
Gulcan355 Aleyysss000 doğrudur canım doktor olumsuz hiç bir şey söylemedi sadece 2 hafta sonra gel kalb atışını dinlemeye hecanlanıyor insan yaa
Aleyysss000 Gulcan355 çok normal çünkü daha çok küçük keseyi görmüş olması bile güzel zaten iyi düşünün siz
Gulcan355 Aleyysss000 doğru söylüyorsun sabir etcem artık canım, güzel yardımın için teşekkür ediyorum