Rbdrmx Kalp atışı aldım çok şükür kızlar ama Dr rahime çok yakın yani bebek allta dedi kasik altında kan aldı 7 tüp öğleden sonra değerlendircek imis sizde başına gelen varmı yani daha önce yaşayan
GirlandBoy_Mom Rbdrmx öncelikle çok sevindim senin adına canım bende bugün keseyi gördüm yaşamadım böyle bişey üstte kalsın🌸sağlıcakla gelsin inşallah
QueenMommy Rbdrmx bende 2 hafta sonra kalp atısı için gidicem Sağlıkla gelsin bi arkadasımında öyleydi bi sıkıntı yasamadı suan cocuğu 3 yasında dokotrun sana en iyi bilgiyii verir zaten
Sevgikaya1525 Rbdrmx ya çok geçmiş olsun cnm bde hayırlı olsun benim oğlumda öyleydi o yüzden çok çok dikkat ediyordum erken doğum tehlikem vardı çnkü
Gulcinipek İnşallah sorunsuz ilerler ❤️ hiç bilmiyorum yaşadığınız süreci ama dualarım sizinle 🙏 lütfen sonucu buraya da yazın
Rbdrmx Rbdrmx QueenMommy doktor şey dedi çünkü kız bebekler kasıkta ve aşağıda olduğu için bazen böyle sıkıntı olabiliyor dedi de
Rbdrmx Sevgikaya1525 Dr da öyle dedi canım o yüzden dikkat etmelisin dedi baklm ya hayırlısı olsun 💕♥️🙄
Sevgikaya1525 Rbdrmx kuzum bol bol dinleneceksin ben elektrik süpürgesi bille yapamazdım sancım.olurdu çok yürümezdim bol bol uzan kalçana Bi yastık koy bacaklarını koltuğa dik ağrında olursa cnm
Pinnar7 Tam 8 haftalıkken gideceğim ben, Cumartesi günü, çok heyecanlıyım çok bekledim doktorum erken dediği için umarım değer