Bebekmommy en az 550-600 olması gerekir. Hatta iki katı değil %60 artması bile olumlı sayılıyor. Ben regl günümde beta 42 ile öğrendim sabırla iki günde bir test verdim hatta doktora 4000 lerde gittim keseyi gördük. Ben 5 gün geç yumurtlamışım meğerse. Siz artışı takip edin 3000 e doğru gidin bence görüceksinizdir keseyi