RabisssA Oğlumuz için Atahan ismini düşünüyorduk. Başta çok çok beğenmişken şuan kararsızlık kapladı içimi. Sizce nasıl bir isim? Yorumlarınızı çok merak ediyorum.
Betusmsr Bı ara bende takmıştım Atahan olacak diye ölüp bitiyordum şimdi de beğenmiyorum 😂30 hafta olduk hala ismi yok oğlumun 🥺
RabisssA Betusmsr bende 32+5 haftadayım. Etrafımızdaki birkaç kişiye de söyledik hatta. Neden böyle oldu onu da anlamadım