Kızlar ya 20 haftalık gebeyim ama karnım birden bire şişti evdeki halimle biri görse doğum ne zaman diye sorar dışarı çıktığımda o kıyafetlerle pek belli etmiyor hatta dikkatlı bakılmazsa hamile bile denmez ama ewde varya çok şiş eşim de dpn diyor sen şimdi böyleysen kim bilir doğumda nasıl olursun ona belli etmedim okurum ne var gebeyim dedim ama lafı da çık oturdu niye birden böyle şiştim ya