Merhabalar benimde gebeliğin başında bu değerlere bakılmıştı sizinkine yakın değerlerdi. Doktor herhangi bir sorun görmemişti. Igg nin pozitif yani yüksek olması o virüse karşı bağışıklığın olduğunu gösteriyormuş. Benim doktorum bu şekilde söylemişti. Tabi doktorunuz size en doğrusunu söyleyecektir.