Merhaba hanımlar
Bat’a 4 gün ve 3 gün kala farklı markalardan erken gebelik testleri yaptım. Silikti ama görülebilen çizgiler çıktı. Bu sabah kaset test yaptım, regl günüm yarın ama ikinci çizgi çıkmadı. Yarını beklemeli miyim yoksa olsaydı bugün kasette cıkar mıydı??