ozgurrce kızlar tek yumurta ikizlerinde fetal dna yaptırdınız mı? kaçıncı haftada yaptırdınız? ikili üçlü tarama yapıldı mı
Deniiizzz ozgurrce benim çift yumurta ikizi doktorum ikili test yerine ben fetal öneriyorum ikizler de demişti %99.9 doğru sonuç veriyormuş ben tabi direkt kabul ettim. Fetal verince ikili üçlü testlere girmene gerek kalmıyor dedi.
Emelnurcakit ozgurrce üçüzlere hamileyim doktorum ikiz ve üçüzlerde ikili tarama yapmıyoruz dedi detay DNA da istemedi ben ultrasondan ense kalınlığı burun kemiğine vs baktım herşey normal gözüküyor demişti
Gizemburcuu Çift yumurta ikizlerine gebeyim 12 haftalık. 6 gün önce fetal DNA testi verdim sonuç bekliyorum
Deniiizzz Gizemburcuu inşalllaaaaaaah hayırlı sonuçlar alırsın benimde 4 gün oldu rabbim hayırlısını kolaylıkla güzel haberler almayı nasip etsin hepimize 🌺♥️
Parilti007 İkizlerde tarama testi uygun görülmüyor doğruluk oranı çok çok azmış o yüzden fetal öneriliyor. Ben yaptırmadım fetali de. Detaylıyı bekliyorum hayırlısıyla