Kub26 merhaba, bende tam olarak sizin gibiyim. Herşeyi yiyemem, herkesin yaptığı şeyi yiyemem, her ortamda yiyemem. Hatta yanlış anlaşılmasın art niyetli asla değilim ama kendisi , elleri esmer olan insanların elinden bile bişey yiyemem o derece hassas bi midem war. Ama bebek doğduğunda çok da sorun etmiyorsunuz bunları. Yani benim için zor olmamıştı. Ama tabii 1-2 yaşını geçtikten sonra kakasından da kusmasında da mideniz bulanıyor haliyle. 🤭