Ayca123 22.haftadan sesleniyorum geçmiyoooo 😂 burda bununla ilgili bi soru sormuştum sağolsun birisi bi krem önerdi onu kullanmaya başladım ona da doktoru kullanabilirsin demiş. Excipial hydro kremin adı sürünce rahatlıyorum kaşıntı en aza iniyo sizde danışıp bi kullanın isterseniz