AnlatmayaGerekYok Kızlar bugün şeker yükleme yaptırdım sonuçlarımı internetten gördüm ama bişey anlamadım iyi mi kötü mü?? 0. Dakika : 86 60. Dakika : 173 120. Dakika : 122
Selimunl AnlatmayaGerekYok sanırım diyetisyene gitmeniz gerekicek 🙄 tokluk şekeriniz sınırın üzerinde çıkmış
Scarlett AnlatmayaGerekYok araştırdığım kadarıyla 75lik yüklemeden sonra sonucunuz normal. Gebelikte açlık kan şekerinin 92 mg/dl, 75 gram glikoz yüklemesinden bir saat sonra kan şekerinin 180 mg/dl, iki saat sonra 153 mg/dl’den yüksek olması anormaldir.
Sevilay07 AnlatmayaGerekYok emin ol diyet dediysem öyle hersey kısıtlı degil. Eger doktorun dediğini yapar dikkat edersen tatli bile veriyo. Ben evde sekerimi ölçüp haftada bi gün diyetisyene gösteriyorum. Bakiyo normal gitmisse istedigim biseyi yememe izin veriyo. Böylesi dahaiyi. Daha az kiloyla dogum yaparsin. Ha eger ölcümlerhala yüksek se insülin basliyolar onunda bebege bi zarari yokmus
Selimunl AnlatmayaGerekYok gözünüz korkmasın çok zor olmuyo 🙊 eltimde gebelik şekeri çıktı ordan biliyorum kötü yanı insüln kullanımı sanırım 😒 yediklerine dikkat ederseniz sorun olmaz
Gulhan2692 AnlatmayaGerekYok canım benim de var gebelik şekerim. 75lik yüklemede 1.saat 180i 2.saat 160i geçmemesi gerek diye biliyorum bende. Değerlerin normal gibi gözüküyor ama yinede doktoruna göster tabikiii
Badesmom AnlatmayaGerekYok okudum evet ama şekeriniz var diyetle toparlamaya çalışın ama gerçekten yüksek haftanız küçükse endokrine gitmeniz gerekiyor