Benim tüm hamileliğimde akıntım oldu normalde de olurdu zaten kötü bir şey olmadığını öğrendim doğuma hazırlıkmış fakat peynir kesiği gibi olursa mantar belirtisi olabiliyormuş. Ben rengi yeşil gibi olunca doktora söyledim ve fitil kullandım ama hala akıntım var rengi beyaz. Beni rahatsız etmiyor.