Uykusuzz_koala herkesin doğum serüveni çok farklı. Suni sancı almadım çok şükür. Bebek kendi sancısıyla geldi. Ebeler ilk gebeliğin uzun süre burada sancı çekersin mantığında olduğu için ben bebeğin geldiğini bir türlü anlatamadım, naz sandılar herhalde. Bir de iki gün boyunca sancılar yokluyordu ve o ağırlıkla beraber iki gün kabızlığım vardı. Bebeğin doğuma yakını büyük tuvaletin gelme hissi yarattığı için kabızlıkla beraber zor oldu. O yüzden benimkiyle bir tutmayın.