Mminikmucizemm Kizlar merhaba 38+5 hamileyim sbh cok yogun sumuksu sari bi akinti geldi ama acayip coktu yaklasik yemek kasigi dolusu vardir acaba nisan renksiz olurmu sizce 😕
UykusuzAnne Mminikmucizemm Internette okumuştum herkesin kırmızı gelmezmiş kimi kadında yumurta akı gibi gelebilirmiş
Hayal-umut Aynısı bende de bizde 38+5iz sarımsı ama nisan değil deniliyor ne olduğunu da bilmiyoruz afedersiniz günlük rahat 3 4 pes degistiriyorum...hyrlisiyla bi gelseler
Mminikmucizemm Hayal-umut ewet coj yoğundu nisan olsa keske saglicakla dogsa pazaetesiye gelmezse sezeryanla alcak bi umut iste🤣
Yeniievli bende 38+3 teyim.bende de öyle sarımsı akıntı oluyo doktor normal dedi.Nişan değildir bence canım.
Mminikmucizemm Hayal-umut 39 haftalik gorunuo ultrasonda birde tup bebek sıkıntı yasamak istemiyoruz o yuzden😕