Lamiyye hayır canım bebeğe herhangi zararı olmaz ben şuan 26+6 25.haftadan beri nefes alırken zorlanıyorum doktorum bebek artık yukarı çıkıyor kaburgalara ve ciğerlere baskı yapıyor bu çok normal demişti bazen kalabalık ortam,bazen çok sıcak ortam,bazen ise yürürken ne zaman nerede nefesimin kesileceği belli olmuyor sen çok yorma kendini hareketlerin bile etken yavaş hareket etmeye çalış o zaman nefesin normale döner canım