Ayyy ne saçma konuşmuş doktorun ağlama sakın benimde kist vardı yumurtalıklarımda ve bir hastaneye kalsa az daha rahimi alıyorlardı düşün ben antibiyotik ile o kisti kuruttum ve suan 24 haftalık hamileyim hemde doğal ilk denememde oldu annem 40 yaşında tek yumurta ile hamile kaldı doğal yolla , yakın arkadaşımın rahim duvarında sıkıntı var doktor asla çocuk sahibi olamayacaksın dedi 1 ay sonra doğumu var . Yani kimse ne olacağını bilemez tövbe haşa kimse Allah değil o ol der olur ♥️