Bir kaybım sonrası şükür ki Allah bana tekrar bir gebelik nasip etti… Biraz zorlu yollardan geçerek oldu ama kavuşmamıza az kaldı. 36. Haftaya girmek üzereyim ve sürekli bi ağlama isteği, duygusallık, ultrason fotoğraflarına baktıkça ağlayasım geliyor. Karnımdaki hareketlerini, hıçkırıklarını şimdiden çok özlücem. Nasıl durdurucam kızlar kendimi şimdiden böyleyse doğuma giderken ve doğumda nasıl olucam bilmiyorum. Bebeğimi de etkilemek istemiyorum ama kendimi de durduramıyorum.