Arkadaşlar bahçelievler medipol necla hanıma gidiyorum. Normal doğuma teşvikini övdükleri için tercih etmiştim. Benim 2019 da bi sezaryenim var. Şuan tekrar hamileyim 30 haftalık. Sadece bebek 1 hafta önden gidiyor ve şimdiden kestirip attı normal doğum olmaz. Bebek iri görünüyor vs diye. Ne düşünüyorsunuz?