Arzu45 Deniz4848 ayy ne güzel anlattınız tessekkurler 🥰 Fatma011 insallah kiz😍 NurZenkin bizde 2 yıl olucak Handey aynen insanın neyi iyi hiss etmesine bagli superstar_00 ya🥰 Deniz4848 ivit
Rbdrmx Tüm anestezi olursa acıyı daha çok hissedersin canjm spinalden en azından uyusuk olduğu için acin az olur bende ikinciye hamileyim ve spinal olucam yine
Nur0653 Arzu45 bütün sezaryenlerde ağrı oluyor ama ameliyat sırasında spinal olurken ağrı vs bişey olmuyor belden aşağısı uyuşuk oluyor ama genel olduğunuzda ağrıya uyaniyorsunuz