Kendi doktorunuz en doğru kararı verir. Çatı muayenesi korkunç bir şey değil 5-10 saniye sürüyor ve kendinizi kasmazsanız canınızı çok yakan bir şey değil. Ben normal doğum çok istiyorum diye doktorum yaptı çatımın gayet müsait olduğunu söyledi eğer olmasaydı sezeryan isteyecektim çünkü öbür türlü dikiş ve kesi çok fazla oluyor