Mommirac Merhaba hanımlar doktorum icten birsey yok dedi hani dıştan kanama felan yoksa icten bisi görünmüyor dedi ve kalp atisi yeni dedi yanlia duymadiysam kese neresi tam olarak
Aslaninannesi_ Mommirac hayır o boştur söylemediyse ikiz olsa iki kese var der . Benim iki keseydi ama sadece biri doldu doktor görür görmez söyledi iki kese var diye . Sizin söylemediyse boştur büyük ihtimalle biri sağlıklıdır
Mommirac QueenMommy hiçbir şey demedi ben dahiliyeden kan sonucumu öğlenden sonra alacagim sizce ulatrasyon kagidimi doktora soraymi
Mommirac QueenMommy iste bilmiyorum öğlen dahiliyeden sonuc alacam sizce gosterimi ona ultasyonu tepki verirmi
QueenMommy Mommirac göster tabiki niye tepki vericekmiş soru sormaya hakkın var valla terlerse birdaha gitme ona hayır orda kese var söylemesi lazım zaten sana sen şey de hocam ben bunu birine gösterdim 2 tane kese oldugunu gördüler de aklıma takıldı size sorup göstermek istedim de