Selamm benim ikinci gebeliğim.
Kalp atışının 7 haftada daha net olacağını düşündüğüm için gitmeyi hiç düşünmüyordum ama 5+3 iken çok şiddetli ağrı yaşadığım ve biraz kanamam olduğu için ne olur ne olmaz diye hemen doktora gittik ve kese oluşmuş ve hatta bir anda doktor aa bak bebekte oluşmuş bak nasıl kalbi de atıyor dedi ve gösterdi gercekten de bizde gördük.. Sanırım kişiden kişiye değişiyor ilk kızımda da 7. Haftaya kadar boş bir kese vardı mesela 7 haftada hem kese içinde bebek hemde kalp atışını görmüştük.