Aise2861 hamilelikte belirli bi pozisyonda yatma zorunluluğunuz yok, doktorlar 21. haftadan sonra sırt üstü yatmayı önermiyorlar o da tansiyon düşüklüğü baş dönmesi yapar diye ben 27-28 haftama kadar sırt üstü yatabiliyordum şuan 30 haftalığım ve artık gerçekten azıcık sırt üstü yatsam bile başım dönüyor mecbur sağa ya da sola yatıyorum. Sola yatılmasını önermelerinin sebebi de bebeğe kan akışı daha iyi gittiği için ama genelde tüm doktorlar nasıl rahat ediyorsanız öyle yatın diyor zaten belirli bi haftadan sonra sağa ve sola yatmaktan başka çaremiz kalmıyor