Seray11ay Kızlar belimde fıtık olduğu için ağrım oluyor onun dışında sancı manci yok. Bide 3. Doğum olcak. Ne yesem içsem sancım başlar. Tecrübeli olan varmı babada bişey önerin. Bı kaç gün adaçayı içtim. Devam ediyimmi faydasını gören varmi
fm-112 Seray11ay 37den belli yürüyüs squat pilates topunda egzersiz yapıyorum hurmayıda o haftaalrda başladım ilişki ara vermemistim normal seyri devam edıyor her nasip vaktine esirdir bekliyelim bakalım ne zaman gelecekler