Kızlar doğumdan 10 gün sonra ateş halsizlik ve goguslerimde acıyla beraber acile başvurdum mastit olduğumu düşünerek. Doktor mastit değilsin ama kanında enfeksiyon var doğum yaptığın doktoruna kontrole git dedi. Ondan sonra 2-3 kere daha oldu. Gogsumun bir bölgesi acıyor sonra halsizlik ateşle beraber parol kullanarak 1 gün sonra atlatiyorum geceleri de baya terliyorum bu sırada. Bebeği başta emziremedim göğsümun ucu olmadığı için sağım yapıyordum. Şuanda 45 gunluguz son 20 gündür gogsumden süt verebiliyorum. Tam bosaltamazsa sağım yapıyorum yine. Yani bir şekilde gogsum boşalıyor. Dün yine durduk yere gogsum acımaya başladı sırtım belim ağrıdı falan. Arada bir stresli zamanlarım oluyor ondan sonra olduğunu fark ettim. Sizce ne yapmalıyım başına gelen var mı ?