Ayshababy kızlar 11 haftalık oldum 2 gündür kusmam durdu bulantim sık degil ara ara oluyor bir kerekten durdu randevuma 1 afta var normal mi durmasi korkuyorum burda bi kaç post gormuştum mide bulantisi durup bebegi karnında ölen falan çok korkuyorum
Kubraalp67 Ayshababy 11 12. Haftalarda zaten kendiliğinden geçer. bence normal ama siz yine de içiniz rahat olsun diye kadın doğum aciline gidin.
Rabiaeuk merhaba, mide bulantısının böyle bir işareti yok bazı insanlarda hiç olmaz, bazı insanlarda 7 8 sürer, bazı insanlarda 1 2 hafta. Sadece hormonların sizin bünyenizde bıraktığı etki ile ilgili. Boşyere stres yapmayın, ne güzel bulantılarınız azalıyor
Ayshababy @Mariam2 @Kubraalp67 @Rabiaeuk kızlarr postu açtım gibi yeniden kusmam mide bulantim başladi yinede yanıtladınız için çok sağolun çok şiddetli oluyordu sabahlari çok kusuyordum sonra durdu sadece bulaniyordu bu sabah postu açtim korkms işareti gönderdi galiba kusturdu😀