Elizmiray
Hanımlar epilepsi hastasıyım 32 hafta
5 günlük nöbetlerim basladi çok şiddetli bebeğimi erken aldılar kuveze koydular 2 kilo dogdu 1900 düştü solunum sıkıntısı var bebegimin birde sarılık yüksek bende yogunbakimda yatıyordum bir haftadır yeni çıktım premature anneleri sizin bebkleriniz nasıl doğdu şuan nasıllar😥😥😥 dua edin bize