canimyavrum_ Nazli_orhan korkuyorum bebise bsey olmasinda yoksa alistim da ben ilk defa bu gece bu kadad zorlandim.s
Nazli_orhan canimyavrum_ bende aynı durumdayim sürekli raporluyum şu anda da gazdan dolayı gidemedim oturdum ağlıyorum 🥹
canimyavrum_ Nazli_orhan ben mecbur geldim ama cok uykusuzum zorluyor beni evde nanenin kurutulmamis halini bulunduruyorum limon sıkıl yiyorum doktorum yiyebilirsin dedi ara sira ise yariyor Aklinizda bulunsun
Nazli_orhan canimyavrum_ bu arada şey sormak isterim raporlu olmadığınız zaman sorun yaşıyor musunuz fabrika mi yoksa farklı bir işiniz mi var
Cansu_Demirtas Bende 16+4 benim gaz sancım var karnım tok bile olsam kocaman oluyo semsert çözüm bulan yok mu tuvalet sorunu zaten başladı 20 lerde düşünemiuorum