Arkadaşlar ilk gebeliğimdi 37+0 da kontrole diye gittim doğuma aldılar makat gelişle sezeryan oldum hep en merak ettiğim sancımın nasıl başlıycağı nasıl bir sancı çekiceğimdi ama hiç tadamadım İçime çok dert oldu keşke doğum sancısının nasıl bişey olduğunu azda olsa tatsaydım benim gibi düşünen varmı aranızda çok merak ediyorum