Merhabalar, yaşım 39. 2 tüp bebek ve 1 aşılama olumsuzlukları yaşadım. Eylül de normal hamile kaldığımı öğrendim. Ama bebeğimin kalp atışı malesef olmadı ve kürtaj oldum. Doktorum şu kadar ara ver bir şey demedi ama bana tüp bebek tedavisinin benim için daha olumlu olacağını ve eğer tekrar normal yolla hamile kalırsam yine yaştan dolayı aynı durumla karşılaşacağımı söyledi. Benim tabi moral sıfır 🥲 bende de hep bir korku var içimde hamile kaldığımda yine aynı sorunla karşılaşacağım diye. 3 yıldır evliyim. Hayırlısıyla en yakın zamanda sağlıklı bebeklerimiz olsun inşallah 🤲