Sehri_dunya 32+4 teyim bugün rutin nst vardı azcık ağrı çıktı doktor ultrasonla baktı ve bi problem görmedi 1900 gram olmuş hatta ama eve geldiğimden beri sol kasığımda Ağrı var sizce neden aynı durumu yaşayan varmı ?