Benim annem beni 41 haftaya yakın kardesimide 40haftadan sonra doğurmuş ikimizinde gelesi yokmus suni sancıyla zorla doğmusuz… 2,800 3,500kg dogmusuz.. Kaynanamda cocuklarını hep suni sancı ile zorla doğurmuş onun bebekleri 4-5kilolarda doğmuşlar.. Görümcemde aynı sekilde zorla suni sancı ile 4kg bebek dogurdu…
Şimdi merak ettiğim konu şu benim bebeğim fiziken kaynanamın bebekleeine benziyor irilik olarak acaba ben fiziki yapımla üstesinden gelebilecekmiyim merak ediyorum 😊 Birde doğumlarımız illa annemize mi benzer yani ben illa 40.haftayi gecirip mi doguracağım zorla suni sancı ile doğurmak mı zorundayım… bu doğum olayında annemizin genetigi mi işler tamamen bağımsız mı??? Tecrübeleri merak ediyorum 🤗 ben normal dogum yapmak istiyorum kendi sancim olsun istiyorum ama genetik isleyecekse hic bosa hayal kurmayayim