Bu gebeliğimden sonra sadece progesteron içeren mini haplardan kullanacağım sütün tadını ve miktarını etkilemediği için kullanıp memnun kaldıklarınız oldu mu yan etkilerinde neler gördünüz ben kızımdan sonra cerazette kullanmıştım ama bulantı yaptığı için bıraktım kullanıp memnun kaldıklarınız hakkında bilgi verirmisiniz şimdiden teşekkür ederim 🩷