Dün geceden beri ağrı cekiyorum nst sancı hiç yok ama aşağı dogru öyle bir kasıkta baskı ağrı gelio ki 20 sn kendimi kaybediyorum acılma oldugunu alttan muayene ile mi anlaşılıyor illa ben korktum muayene olmaya serum aldım eve geldim geçti gibiydi geri gelmeye başladı şuanda ne yapacağımı bilmiyorum aynı gün iki kere ultrason üç kere nst girdim