Pinarkorkmazer Minnaksever ben de Diyarbakırlıyım herkes yaptığı tereyağıjı kahvaltıda çatır çatır çökelekle sıcak evde yapılan ekmekle yiyor maşallah çocukları turp gibi keşke olsa da yesek 😂
Rabiamina oznur567 market tereyağını bu kadar bol tüketmeniz hem size hem de bebeğe çok yararlı olmaz. Ekmeği kızartıp yiyorsaniz önce ekmeği kızartmayı bırakın bence bunu alışkanlık haline getirmişsiniz. Bebek ihtiyacı olanı alır gerisi size yağ olarak kalır