kaderakgun1 Arkadaşlar ben ssvd yapmak istiyorum ama Ebe ya da doula desteği almaya gücüm yetmiyor. Normal doğum sürecinde bu desteği alan ya da almış olan varsa süreci bizimle paylaşsa ne güzel olur. Gönül ister alabilmek ama çok pahalı 😣
AnayimBenAna_ kaderakgun1 canım ssvd içinde bütçe gerekiyor diğer doğumdan daha pahalı diye biliyorum
kaderakgun1 AnayimBenAna_ ssvd ye ayırdığım para yüzünden ebe desteği alamıyorum zaten canım anca o çıktı 🥴
AnayimBenAna_ kaderakgun1 anlıyorum yani şöyle bir sıkıntıda olabilir seni üzmek istemem ama ssvd deneyip olmayınca birde sezaryen parasıda alabilirler böyle birşey yazmıştı biri burda
kaderakgun1 AnayimBenAna_ ondan da korkuyorum Ocak’ta zam gelebilir de gelmeyebilirde dedi doktor eğer gelmezse sıkıntı yok ocagın sonu görünüyor dogumum başında belli olur her şey hala korkuyorum hala endişeliyim bakalım her şeyin hayırlısı