pıhtılaşma sorunum varmı yok mu bılmıyorum daha evvel çok şükür düşük kürtaj vs yaşamadım, ilk bebegımde 23. Haftaya kadar sorun yoktu 23 de dırenc görülünce aspırın başladık. Doğumdan sonra pıhtılaşma sorunu oldu ama amelıyaya bağlı muhtemelen, bu bebegımde önlem amaclı başladı doktor herhangı bı dırenc falan yok şükür 34 de kesıcez dedı 1 haftam kaldı kesmek ıcın. Kesınce korkuyorum ya bebegıme kan gıtmezse ya karnımda kalp durması vs Allah korusun olursa? Doktor kan sulandırıcı ıgne falan vermıcek daha 34 de hepsı için son