kendinizi bu kadar strese sokmayın. olacağı varsa tek ilişki ile de olur. ovülasyon testi, jeller vs bence bunlar insanı strese sokmaktan başka bir işe yaramıyor. insan vücudu zaten stressiz olduğunda söyler. örneğin yumurtlama dönemi kadınlar cinsel olarak daha istekli olur, vücudu daha iyi hisseder, özgüveni artar, rahim ağzı daha açık olur vsvs..
Çok zor evet. ama insanın zihni kendisini ele geçiriyor. benim de bir kaybım var. o kadar üzüldüm ağladım ki 7 aydır göz yaşım kurudu. tekrar denemelere bu ay başlayabildim. onda da yarım yamalak, tek bir ilişkimiz oldu eşimle. ona rağmen umutluyum, belki bu ay olur diyorum canım.. nasibi varsa, dünyada göreceği yaşayacağı varsa biz vesile olacağız. kendini rahatlat. sana kocaman sarılıyorum..