Gamzis41 Selamlar 2 gün önce b hcg 103.81 çıktı bugün 326 çıktı, reglim 3 gün gecikti yarın doktora gideceğim sizce hamile miyim ya çok emin olamadım?
KurabiyeninAnnesi123 Gamzis41 hamilesin canm ama doktora cok erken gidiyorsn gitsen de hamile oldgn sdce kanda çıkar bebegi yada keseyi göremezsin bu konuda cok erken davranmşsn haftani tamamlamayi bekleseydin dha iyi olurdu malum doktorlar kese göremeyince olumsuz konuşa biliyor
ftmnrbst Sağlıklı olması icin gebeliğin iki günde bir değerin iki katı artması lazım güzel ve sağlıklı görünüyor tebrikler :)