queenanne1 valla çocuk olarak bilemem ama eşimin ismi Furkan, bizde erkek bebek bekliyoruz lakin Kur’an-ı Kerim de geçtiği için hep eşime ağır geldiğini düşünürüm bu ismin, hep zorluklarla başa çıkıyor yada ben öyle görüyorum, küçüklüğü de pek fenaymis 🫣