Sunshine48 Haftaya gireceğim neredeyse ama 1 kez bile ultrason görüntüsü vermediler bir kez fetal dna için 12. Haftamda özele gitmiştim orda vermişlerdi onun dışında bir görüntü yok daha anca mı verirler çekiniyorum da demeye
seyma0661 Sunshine48 hastaneden hastaneye göre değişiyor olabilir ama ben gittiğimde vermişlerdi istemeden
xJade Sunshine48 profilimdeki ultrason fotoğrafını devlet hastanesi aylık kontrolde verdi. 6. haftadan bugüne kadar her kontrolde verdiler. Acaba sizin gittiğiniz hastanenin cihazında felan mi sorun var bilemedim ki
Sunshine48 seyma0661 araştırma hastanesine gidiyorum ama hiç vermediler bilmiyorum birdahaki gidişimde soracağım belki anca diye düşünmüş olabilirler teşekkür ederim
Sunshine48 xJade Eğitim araştırma hastanesine gidiyorum yani çok eski bi hastanede değil ama gerek duymuyorlar pek sanırım detaylıda bile vermedi
MorKelebek54 Sunshine48 görüntü net degil demek istemis canim. Cihazlarindan dolayi sanirim hic iyi guzel cekilmiyo
seymat98 Benim iki hamileliğimde de vermediler. İlkinde söylediğim de hatta alaycı bir şekilde yok vermiyoruz demişlerdi 🙄
Tuugbaaa Maalesef bir çok devlet hastanesi vermiyor ben son haftalarımdayım hastanemi değiştirdim doğum için şuan takipli olduğum hastanede devlet hastanesi ama söylemeden veriyorlar ayrıca eşimi de içeri alıyorlar daha önceden almıyorlardı
Sunshine48 Tuugbaaa bi kaç doktor gezdik bizde aynı hastanede bazıları alıyor bazıları almıyor çalışma prensibi sanırım yoksa aynı hastanede niye biri alırken diğeri almasın
Hanniballl Sunshine48 yooo veriliyor.. sizin hastane yada doktorla alakalı olabilir sorun bence benim her kontrolumde verdiler.. Ben sadece özele detaylı ultrasona gittim en bastan beri devlet takipliyim benim doktorumda hep bacagini cekip veriyor diye kiziyorum birde yukardan kafasinin goruntusunu veriyordu karpuz gibi 😄🙈 kaliteli degil gibiydi goruntu ama bastan bakan dr gitti baska dr geldi yerine gecici oda cok guzel 3görüntü birden verdi
Hanniballl iremarsln37 hahah sevindim tek olmadığıma 😄 basta ne çözemedik biz goruntude kotu esimle erken dönemlerde anlamadik… cinsiyet belli olur umuduyla gitmistim belli olmadi esim dediki bebek erkek heralde bu pipisi.. Krize girdim koptum gülüyorum ben güldükce bana inananmadı cinsiyeti belli degil diyorum zannediyorki onu kandırıyorum 🙈🫢Dedimki sacmalama pipisini niye ölcup versinler bu cocugun boyu galiba bu cocugun kendisidir pipisi degildir😄 derken baktıkki o cocugun bacağıymış öyle kötüki görüntüleri
Sunshine48 turkan403 bence de öyle sanırım çünkü hiç vermiyorlar bakıp tamam oldu bitti biraz ilgi bile yok yüzünü görmeye çalışalım falan hiç sağlıklı olsunda diyoruz ama görmek istiyoruz tabi ki 🫠😍
Patatess Ben bi kere 28. Haftamda gitmiştim şeker yüklemesi için o zaman muayene edip 3boyutlu gösterdi. Çok güzel yakaladı hem de. Özelde gittiğim hastaneden bile öyle iyisini alamadım. Doktora göre fark ediyor sanırım.
Bahartekinsoyy Patatess şeker yüklemesinden sonra 3 boyutlu muayene mi yapılıyor bende yarın randevum var devlette
turkan403 Sunshine48 aynen öyle ben detaylıya gitim 19haftada erken gelmişsin dedi usg vermedi renkli bakmadım bir ay sonraya gel dedi kontrole verir mi yüzünü gösterir mi diye dusunuyom hep normal kontrolde doktor 3tane zor almam🤭🙋😂😂 eyer detaylıya girdiyseniz e nabiza düşüyo bakabilirsiniz
Sunshine48 MorKelebek54 evet olabilir haklısınız belki de o yüzden en azından bi anı kalsın diye bi kere özele gideceğiz herhalde yoksa hiç bir görüntüsü olmayacak 😅