belmanur Kızlar selam gebelikte ananas tüketen oldu mu aramızda bi zararı var mı yok mu bilgisi olan var mıdır
mlkkk belmanur herşeyin fazalsı zarar yiyebilirsiniz ama üç dilimden fazla olmasın bence. Tek başına doğumu tetikleyecek olsa herkesin doğumu çok kolay başlamış olurdu o mantıkla bakıp herşeyi abartmadan yiyorum ben😅
Mervetrkgl belmanur ben tükettim hiç bi zararını görmedim. Tabi erken haftalarda tüketmemek gerekiyormuş ama ben 17 den sonra yemeye başladım canım istedikçe bi sorun yaşamadım. Ama siz isterseniz yine de bi drunuza danışın
Feyzanurguc Hamide_00 faydasını görmüşmüydünüz peki ben papatya çayı içmiştim su gelişşm olduktan sonra kasılmaları artırsın diye yani çok etki etti diyemem ama az buçuk faydası oldu