Gokturkmom_ Bas00 oroferon kadar kötü bi ilaç yok ,alerji oldum ürtiker oldu vücüdum kaşına kaşına bi hâl olmuştum ilk başta mide bulantısı istifra da yapmıştı
Smysr Bas00 balık yağı şiddetli kusma ve arkasından yüzümde geçici kırmızı lekeler bırakıyordu doktorum biraktirdi