nisanela YaseminNurcanSu ilk üç ay ve son üç ay riskli oldugu ıcın herhangi bir iişlem kesinlikle yapılamıyor
YaseminNurcanSu Cosimaniehaus yaa benm dis kırik doktor cekilmesi lazim dedi persembe gunu kadin dogumdan izin almaya caliscam gecen hafta cumadan beri dayanamiyorum 😒😒
Cosimaniehaus YaseminNurcanSu enfeksiyon olması bebek için daha zararlıymış. Çekerler büyük ihtimalle. Kuzenim kadın doğum doktoru ve o da antibiyotik kullanıp çektirmesini tavsiye etmişti yengeme. Geçmiş olsun🙏🏻
YaseminNurcanSu nisanela dis doktoruda cekilmezsr bebek icin riskli dedi bakalim artik en iyi karari kadin dogumcu verecektir tuzlu gargara gecici rahatlatiyor suan icin baska care bulamadim antibiyotik basladik