Simsimsimm Merhabalar bu ikinci gebeliğim.Kızımda 16. Haftada minik minik mısır patlaması gibi bişeyler hissetmiştim.Şuan 12. Haftamda aynı şeyi hissediyo gibiyim.Çok mu erken acaba merak ettim yanlış mı anlıyorumdur sizce:)
Birbenbirbebek Simsimsimm benim de 2. Gebelik 12. Hafta ben de geçen cok yorulduğum da karnımda üç kere bır pıt pıtpıt hissettim ama emin olamadım ama başka da hissetmedim 😂
Alpgmz Benimde ilk gebeliğim 19 civarıydı hissettim bunda 12 haftalık seyirme oldu mümkün değil dedim şuan 15+5 im hala aynı seyirme var kilom da var bilmiyorum 😁
melike1-2 @Simsimsimm benimde üçüncü gebeliğim ve bende bazen seğirme gibi hissediyorum sırt üstü yatınca sağ kasığımda oluyor hep.Bence artık hissediyoruz tecrübeden galiba 😅